söndag 13 februari 2011

Lördag och söndag

Igår var jag ute och tog en lång skön promenad i vårvädret och sen var det direkt in i gymmer när jag kom hem. Spenderade ca 1h där och förbrände 150kalorier:) Sedan var det inte så mycket mer som var händelserik den dagen. Skulle egentligen stuckit iväg vid 21 på kvällen, men var ganska trött så det blev inget av det.

Idag söndag var jag först ute och fikade med en kär vän till mig och lät mig faktiskt smaka på en lite chailatte. Njöt av smaken. Ikväll tittade mamma in och vi bestämde oss för att umgås och gå på bio. Såg "Love and other drugs". Hade jag vetat att det var så mycket sex och naket, hade man kanske inte sett den med mamma:P . Men vi båda gillade den, den var bra. Inte som vi hade förväntat oss alls. Väl hemma igen efter att sagt hejdå til mamma, blev det 1h besök på gymmet. Idag testade jag och lade till rodden, på mitt träningsschema så det känns ordentligt i axlarna nu. Men jag gillar att känna att man tränat, då vet man att det hjälper.

1 kommentar:

  1. Haha det gör väl inget att ha sett den med din mamma? Finns värre filmer! Duktig du är som tränar! Jag måste också komma igång!! Dumma mig! Nä, skulle bott i samma hus som dig så jag också kommit igång PUSS ps: glad alla hjärtans dag igen

    SvaraRadera