tisdag 1 februari 2011

Tidigare killar

Det hade jag aldrig trott att det var han. Hihihi. Efter att pratat med kompisar om tidigare killar och så blev jag lite nyfiken på att se om jag kunde hitta killen som tog min oskuld. Inte för att det var det bästa ögonblicket i mitt liv. Tycker det är ganska dålig stil att svara i mobilen 3 gånger under själva samlaget. Nä själv vill jag påstå att det finns en annan man som tog min oskuld och det var Maina när jag föll för honom.

Men vilket fall som, så sökte jag efter honom på nätet och det kom upp lite olika namn. Gick igenom deras profil och sen beslöt jag mig för att ta kontakt med en som jag trodde det kunde vara. Och tänka sig det stämde och det fick jag bekräftat idag via ett meddelande. Shit facebook är verkligen exploaterat över hela världen. Vad jag nu ska göra med min nyfunna gamla vän vet jag inte, antagligen ingenting, men det är roligt att se vart livet har fört dem.

Nu kallar sängen och att krypa ner i den med min största och första kärlek - finns inget som slår det!

1 kommentar:

  1. Ja, det var ju lite kul att det var han. Men som du säger, antagligen gör man ju inget mer än så, mest kul att vara vänner!! Kram

    SvaraRadera