lördag 12 februari 2011

Dagarna som gått!!

Häromdagen ringde en gammal vän till mig som man inte pratat med på, jag vet inte hur länge. Det var skoj. Nu ska vi bara planera in en dag vi kan träffas också.

Igår myste jag i biomörkret till filmen Bursleque. (Hamnade dock framför 2 fjortisar som verkligen fördärvade filmen genom sitt eviga snackande. Ville be dem hålla käft men gjorde det aldrig. Det var andra som sa till dem, men det hjälpte liksom inte. Dem satt och kommenterade allt och snackade om allt annat också som rör sig i fjortisars värld). En film i min smak med bra artister/sångerskor och en sjukt läcker kille. Hm.....nu blev jag sugen på lite kakor:P Väl hemma så började jag se Step up 3D som jag såg klart nu imorse. Lite mer besviken på den, dem andra filmerna har varit superbra men denna var sådär. Sen hade vi ett x-antal idioter som började med att ringa på vår dörr inatt typ vid 3. Var så nära att gå upp och be dem dra åt helvete. Det slutade med att dem verkligen bankade på vår dörr, trodde dem skulle slå in den. Hatar detta ställe och letar såååå efter a new place. Om det är någon som har ngn ledig lägenhet i Malmö hör av er. SNÄLLA!!!!

Nu ska jag strax ut och gå en runda i det fina höstvädret och sen får vi se vart det blir av resten av dagen!!!

1 kommentar: