lördag 3 april 2010

Ensam

Jaha hitintills har det varit den tråkigaste påskafton på länge. Har bara suttit hemma och gjort ingenting förrutom tänkt en massa. Har känt mig ganska ensam faktiskt, gör det väldigt ofta. Men jag antar att så blir det när alla kompisar skaffar familjer eller reser iväg. Inget illa menat alls med det, jag älskar alla deras barn och klart man ska resa iväg till sin pojkvän. Men om man får vara lite självisk så önskar jag att alla hade tid med mig och bodde i närheten!!! Jag tycker det är så skönt att vara färdigutbildad och klar med skolan, men jag kan inte hjälpa det att jag saknar tiden i Kristianstad. När man bara kunde ringa eller smsa kompisar och de nappade direkt på iden att göra något. De kvällar man spenderade hemma hos Bella med att laga middag, göra våffler, tittar film och bara snacka. Eller när jag och Magda bestämde oss för att prova alla restauranger och caféer i stan. Haha och inte på tal om alla galna och utflippade fester vi hade:D Hade det inte varit för er så hade Kristianstad varit tråkigt. Älskar er!!! Synd att det tog slut alldeles för tidigt bara!

Så åter till påskafton. Ja hitintills har jag ju inte gjort något annat än tänkt och längtat tillbaka till olika tidsperioder i mitt liv. Men senare idag ska jag träffa två killkompisar och vi ska dra på bio och se Bounty Hunter. Ska bli roligt att träffa dem igen, var ett tag sedan nu. Så det ser jag framemot. Precis nu spelar dem min och Mainas låt på radio "knocking on heavens door", jag vet skum sång att ha som låt. Men det är den första låt som jag och Maina dansade tryckare till.

Hoppas alla har/har haft en bra påsk!

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar