söndag 11 april 2010

Lördagen

Igår var det egentligen meningen att jag skulle gå på två kompisars födelsedagsfest, men jag mådde inte riktigt bra så det blev inget av det. Istället bjöd jag hit Lotte för att hålla mig sällskap. Vi båda kände oss trött efter att jobbat en hel vecka och det var skönt att bara sitta och snacka istället. Mycker av det folket som var på festen träffade jag ändå, när de kom in och skulle låna toaletten. Drygt...varför har de inte gjort en toalett i anknytning till Navet?? Men en del av folket som kom in tycker jag var supertrevliga och roliga att umgås med. Men en del skulle jag aldrig vilja träffa igen, för de var helt jäkla otrevliga! Jag skulle möta upp Lotte vid Värnhem runt halv åtta. tjugo i åtta hade hon fortfarande inte kommit, då plingade jag henne. Det visade sig att hon hoppat på rätt buss men åt fel håll...haha typsikt Lotte. Jag fick traska bort till Ellstorp och där väntade jag på henne i 30 min till ungefär. Men till slut kom hon och vi gick hem. Vi satt och snackade hela kvällen och lagade mat. Myspys! Vi gick och la oss runt tre och vaknade igen åtta. Det blev inte lång nattsömn, men Lotte kände sig varje fall utvilad och jag med. Nu ligger Maina och är bakis, så det är en rolig söndag jag fick....

Hur har er helg varit??

hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar