fredag 2 april 2010

Påskmiddagen hos päronen var mysig och intim. Det var bara Maina, jag, Palle, Melvin, Helena och såklart mamma och pappa. Precis innan vi åkte hem var jag inom på center syd och fan ett litet påskägg till Melvin och stoppade i en bil; som när man trycker på den kör den själv framåt. Egentligen är han mest galen över traktorer, men det har han redan så många, så det blev en bil. Till mamma hade jag köpte ett blomsterarrangemang med ägg och fjädrar, tyckte den var underbar. Hon fick även ett album med bilder på mig från min modell för en dag. Efter middagen behövde vi röra på oss, så det blev en sväng om till lekplatsen där vi kastade boll, sprang upp och ner från kullen, gungade, och åkte rutschkana. Det var nog mer vi vuxna som tyckte det var roligt än Melvin. Tillbaka hem och de andra skulle käka efterrätt, själv tittade jag bara på. Det är inte lika jobbigt som det var i början, inte jobbigt alls faktiskt. Trots att det var så mysigt blev det en tidig kväll för oss alla, var hemma till min nya serie Criminal justice började. Har bara sett totalt två avsnitt, men jag är fast. Har full koll när den går resten av veckan. Jag hoppas verkligen kvinnan blir frigiven, då mannen misshandlade henne mentalt varje fall och lite fysiskt. Den ena polisen blir jag så frustrerad på, det känns verkligen som han gör allt för att sätta dit henne, då han aldrig vill utreda manne, tror de hade något fuffens för sig. Nu sitter jag och väntar på att Mains program ska sluta så han kan ge mig massagen jag förtjänar, har så jäkla ont i ryggen.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Haha lite roligt att ni vuxna tyckte det var roligare att leka än Melvin :P Verkar som en trevlig kväll och fina saker dem fick av dig! Fick du massage då?? vi hörs!! Puss o kram ps: hur går det med bilderna??

    SvaraRadera