söndag 25 april 2010

Fixar dag

Idag har det bara varit en sådan fixar dag där man gör allt som behövs inför kommande vecka. Har även diskat och plockat undan saker. I början kände jag mig ganska peppad, men det blev ganska snabbt tradigt. Därför sitter jag nu här igen framför datorn och bloggar. Har bland annat kollat på olika konsertbiljetter...har jag förresten berättat att jag och Sanna ska gå och se "Ladies night" till hösten. Biljetterna är redan fixade:D. Det ska bli så himla najs, LÄNGTAR!

Igår blev det en myskväll hemma med film och pizza. Vi hyrde 3 filmer; Baksmällan, Trouble in Paradise och Funny people. Helt ok filmer faktiskt. Vi hann bara se 2 så idag blir det den sista.

Nu ska jag tillbaka till köket och fixa maten, det blir fisk. Sen får jag se om jag kanske pallar att baka något. Något bra recept???

Imorgon bär det åter tillbaka till jobbet, ska bli skönt att komma igång igen. Dock e jag inte helt bra, men man kan inte vara sjuk hur länge som helst.

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar