torsdag 1 april 2010

Jaha och så var det påsk då...jag minns när jag gick i skolan att påsk var en speciell högtid. Vi hade alltid påskpyssel, man klädde ut sig och så klart tävlingar såsom äggpickning; där jag en gång lyckade utklassa alla andra tävlande och vann!!! vi hade även äggrullning och åt massvis av godis. 12 år senare sitter jag på Malmö Högskolan och skriver ut papper som ska skickas till Rikspolisen. Ibland önskar jag att jag fortfarande var liten, så man slapp ta ansvar och bara ha roligt och njuta av livet. Imorgon bär det förmodligen hem till päronen på påskmiddag. Vill säga att de andra får äta och jag får titta på....

Glad påsk
hejsvejs

2 kommentarer:

  1. Glad påsk gumman!! Hoppas ni har trevligt hos dina föräldrar!! Klart du ska äta också ju!! Önska verkligen vi bodde närmare varandra!! Hade varit super kul!! Flytta hit!! Jag vill!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Glad påsk från Thailand=)

    Så kul att du skaffat en blogg, så jag kan följa din vardag hemma i Sverige!!
    Du får lägga upp lite bilder med...
    Ha det bra, saknar dig!!
    Puss & kram

    SvaraRadera