lördag 10 april 2010

Mår dåligt, det är fruktansvärt

Igår när jag åkte bussen till jobbet läste jag såklart Metro, precis som alla andra dagar. Igår läste jag om en kvinna som har räddat flera tusen barn från bordeller. Dessa barn säljs av sina föräldrar till bordeller och barnen är mellan 4-17 år. Jag kommer inte ihåg kvinnan som hade räddar barnen, för det är en pågående process, hon hade själv sålts till en bordell men lyckats ta sig därifrån. Numera när hon räddar de unga fäller hon kommentarer till de män som är där att det är fel, grymt osv. I tidninge stod det att männen hade svarat att de gick hit för den känslan de fick här när de hade sex, fick de inte hemma. Plus att här kunde de pröva massa olika saker. Fan vad äckligt!! Jag blev så ledsen framförallt när jag hör att de köper 4-åringar och har sex med dem. Det är så jävla grymt, äckligt, fruktansvärt vidrigt. Vem fan gör så?? Sluta fördärva barns liv, LÄMNA DEM I FRED!!!

1 kommentar:

  1. Usch vad ledsen jag blir när jag läser detta! Tänker ju på min Lucas! Hade blivit så arg och förbannad och genom ledsen om något hänt honom!! Får tårar i ögonen bara genom att tänka på det! Usch verkligen!! Inte kul! Säger som du LÄMNA DEM IFRED...FÖR FAN!!!!

    SvaraRadera