tisdag 20 april 2010

Måste klargöra en sak...

Måste kommentera det jag skrev igår. Nä jag är inte gravid! Har bara mått så sjukt illa i flera dagar och igår fick det utlopp. Skulle inte vilja gå igenom 9 månader och känna så.

Fast jag är hemma och är sjuk så märks det att man snabbt kommer in i rutiner. Vaknade halv åtta idag och gick upp, försökte ta mig en dusch. Sen tillbaka till säng och läste igenom Pedagogiska magasinet. Typ första gången jag faktiskt läser artiklarna. Stod en del intressanta saker faktiskt. Pysslade även lite med mitt Thailand scrapbook. Försökte precis diska, orkade med två tallrikar några bestick och något glas, sedan måste jag vila igen. Är helt slut.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Det var så jag hade det under min graviditet!! Och det är verkligen inte roligt ska jag säga dig!! Men har du tur får du en jätte bra graviditet!! Kan ju hända att man samlar vatten och att magen blir ganska tung och man får ont i ryggen men annars så finns det nog inte så mycket att klaga över!! Men som sagt du kommer nog ha en bra graviditet!! När du är där vill säga!! Jag hoppas verkligen du mår bättre snart! Inte kul att må dåligt! Puss

    SvaraRadera