fredag 2 april 2010

Trött...

Jag är så jäkla trött idag! Vaknade imorse vid halv sex tiden, av pojkvännen som då skulle gå och lägga sig. Han somnade direkt, själv så kunde jag inte alls somna om. Därför är jag så jäkla trött! Tidigt går jag gärna upp men inte halv sex...nja det är för tidigt. Juat nu sittar jag och tittar på Pippi Långstrump och när hon går på lina. Jag gillar verkligen Astrid Lindgren -sagorna, med undantag från några. När jag brukar passa Albin blir det oftast Emil i Lönneberg eller Skrållan. Han har till och med börjat säga "förgrymade unge, in i snickarboa". Hahah och den andra lilla skitungen mellan bara går och suckar och säger "mina nerver". Tänka vad barn snappar upp mycket. Helt fantastiskt faktiskt!

Nä nu ska jag klä mig, sminkas, fixa håret och sen dra iväg till påskmiddagen hemma hos päronen.

hejsvejs

1 kommentar:

  1. Haha vad roliga saker dem säger :P Ja fantastiskt vad dem snappar upp!! Ska bli kul o se vad Lucas kommer gå o säga!! Ha så trevligt på påskmiddagen!! Love you! Puss puss Ps: glöm inte lägga in bilder sen!!

    SvaraRadera